Uppdatering från drama land :)

Här rullar livet på,
har det lugnt i skolan vilket är tur eftersom jag har varit sjuk på sistone så det är skönt att ta tid att sova och ta det lugnt :) I helgen som var umgicks jag mest med Rebecka, vilken toppentjej alltså! Ser fraam emot fredag när vi ska ses igen (coffee friday) ! Imorgon har vi Team banquet, ska bli kul att klä upp sig för en gångs skull :)

Det blir inte så mycket simning nu tyvärr, desto mer styrka dock! Min nya favorit övning är tire flips!! Vända stora traktordäck helt enkelt :) Tjejer jag brukar styrka med är en liten sppänstig simhoppstjej mes starka ben, men jag tar igen det i överkroppsövningarna och löpning :) Det finns en tjej i laget som jag kommer jättebra överens med, tyvärr har vi itne setts så mkt på sistone för hon tränar fm och jag em, plus att hon är nykär och spenderar mycket tid att drunkna i Brendons ögon! haha, men vi käkade middag tillsammans idag och det var trevligt!

Var till doktorn och kollade upp axeln i måndags. Nästa move är magnetröntken. Skönt att allt går snabbt här! Behöver man träffa doktorn kan man träffa han samma vecka och behöver man MRI får man den inom en vecka. Typ.

Ma råkes! Kärlek från Amerika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0