SORE!

Hej hej!
Hade en rolig helt med One Republic konstert i fredags och dragshow + fest i lördags!
Har inte så mycket simning just nu men kör styrka/löpning/lite simning/spinning/rehab så det blir en heeeel del träning och min kropp är öm! Haha, men det känns bra att komma i form igen.

Skolan rullar på bra och jag hinner med att hitta på lite roliga saker utöver skola och träning också :) Ser fram emot hemmahjord tacos hos Rebecka och Brett på lördag :D

Här är ett par bilder från min födelsedag!

   


Men det är inte bara guld och gröna skogar... Har haft riktigt ont i axeln på sistone och idag under behandlignen brast det. Jag brukar vara bra på att stå emot smärta, om jag bara vill. Men idag blev det för mycket. Och det som gör mig mest ledsen är att jag börjar trivas riktigt bra här och det vore så tråkigt om axeln skulle sätta stop för allt... Jag är ju på rätt ställe om jag skulle behöva operera axeln men samtidigt känner jag att jag hade ju min knäoperation ett par år sen och jag vet inte om jag har motivationen att försöka komma tillbaka till simningen igen.

Men jag kämpar på :) Imorgon har jag "bara" rehab och styrketräning så det ska bli gött!

Håller tummarna på att jag får ett mail från Annika på Stadium snart där det står att jag har jobb i sommar, annars blir det svettigt!

Kärlek från Amerika

Kommentarer
Postat av: Saga

Hoppas det blir bättre gumman! Du fixar det!!!

2011-03-25 @ 23:59:01
URL: http://sagansaga.blogg.se/
Postat av: isa

va roligt gumman! axeln blir nog bättre snart <3

2011-03-27 @ 16:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0