Snuva och shopping

Lite update..

Som alltid i gymnasiet blir jag sjuk när det blir lov! Så fort man lättar lite på trycket och slappnar av blir man sjuk. Så jag har tagit det ganska lugnt på lovet, men har lagt mest fookus på att komma igång med rehaben tillsammans med behandlingar (ultraljudsvärme-ström med värmepack-rehabprogrammet-is). Känner redan skillnad! Kan bero på att jag bara simmar 1h varannan dag också. Vet inte, saknar att ha simträning varje dag dock :(

Men det som inte fungerar bra jobbar jag på, så det går ingen nöd på mig :) Ser fram emot att alla ska komma tillbaka nu, börjar bli lite ensamt!

Var och shoppade med Rebecka i Tisdags. Det var rigtigt skönt att komma från Vermillion lite och riktigt roligt att umgås med Rebecka och SHOPPA :) Fyndade en massa grejer på rea och second hand.. Känndes som jag hade spenderat massor av pengar men när jag kom hem och räknade på kläder och lunch och det blev 800 SEK. Haha, gött :) Rebecka visade mig en svensk/dansk/norsk affär också! Haha, kul! Det var väldigt dyrt men det var kul att se. Köpte lite saft och en liten svensk flagga!

Bästa fyndet var en kjol på second hand, $6! Den var size 0 dock (XS) så nu kan jag itne gå upp ett gram tills sommaren om jag vill kunna använda den! Haha.. Hittade ett par riktigt snygga Hurley jeans för $10 också :D



Idag är det fredag, på söndag är det bara åtta veckor tills jag åker hem igen! Och jag som fortfarande suger på engelska!? Haha... Hur ska detta gå... Ser verkligen fram emot torsdag, då blir det fest :) Min 21årsdag PLUS St Patrick's day, alla är peppade!

Nu ska jag kolla på mitt favorit TV program, Chopped (matprogram:) !

Kärlek från Amerika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0