Ner som en pannkaka men upp som en sol!

Oj oj, vilken vecka!
Veckan började riktigt tungt och jag har haft mycket ont i axeln, det gick så långt att jag började fundera på om det är värt all möda och smärta för att kunna hålla på med simning? Det blir nog så, om man har ont nån stans och tänker för mycket på det blir man tokig!
Men så snackade jag med Ida, Mamma, Dennis, Pär, Maja, Shadi (svenska tjejen här i Vermillion) haha och så kom jag ner på jorden igen. Känns bättre nu och jag har accepterat att jag måste lägga ner mer tid på rehab och styrketräning nu än simning. Så kan det förhoppningsvis leda till att jag kan köra på med simning 100% när jag kommer hem till Sverige! Mitt mål nu är att ha kul på SM i sommar..

Sen så var det min födelsedag i torsdags! Det var en riktig kanondag, solen sken och jag kände mig lycklig och glad hela dagen! Rita hade dragit ihop ett gäng för att gå ut och äta, sen gick vi hem till henne och åt tårta som hon hade gjort till mig :) Så drack vi lite innan vi gick ut!

Fick paket från Sverige också, det var riktigt bra tajming och jag blev jätteglad för paketen från Mamma maja och tore :)

I helgen blir det till att försöka plugga och bara ta det lugnt, har haft ont i halsen i typ en och en halv vecka och börjar bli lite less på det! Haha...

Puss och kram Sverige, kärlek från Amerika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0