ÅÄÖ

Hej Sverige!!

Jag har just samlat mig efter att ha utnyttjat mitt gratis samtal på Skype för att ringa Farmor och Farfar! Dom hade fått mitt kort på Hawaii idag och var jätteglada och tyckte det var "stort" att få prata med mig. När man flyttar hemifrån första gången får man verkligen ett nytt perspektiv på livet. Jag har insett vilka saker och personer jag tog för givet när jag bodde hemma, två av dom är Farmor och Farfar och jag hoppas verkligen att dom håller sig pigga tills i sommar :)

Idag är det Martin Luther King Jr dagenn här i USA, så det är ingen skola. Vi har tränat tre timmar nu på förmiddagen sen åt frukost/lunch på skolan! Alla tycker jag är jättekonstig som äter en macka och frukt efter träningen och inte vofflor, pankakor o.d. med sirap. Men eftersom det är varken gott eller nyttigt försöker jag hålla mig till annat. Bananbrödet (som jag skulle kalla banankana) är jag dock svag för!

Ser fram emot att skolan ska dra igång och att vi ska tävla på fre och lör! Nu ska jag snart iväg till the Dome (där all träning sker) och träffa en annan svensk tjej som spelar tennis här! Det ska bli spännande :)

Kärlek från Amerika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0