Trööööött tjej ...

Hej hej igen,

klockan är 20.30 här nu och jag kämpar för att hålla ögonen öppna till kl 21, känns mer ok att gå och lägga sig då! Haha.. Idag har vi haft tävling hemma! Varje tävling har gått lite bättre än den innan men jag har fortfarande en bit kvar innan jag kan vara nöjd. Det som är värt att nämna från våra tre tävlingar (eller meets) hittills är 50 fr 27.8 (lag) 100 fr 1:01.3 200 fr 2:14. och 400 fr 4:39.

Det mesta rullar på, hade en jobbig start på dagen idag men chattade med Tore innan jag gick till the dome och blev på lite bättre humör och när tävlingen drog igång släppte allt. Det var all uppmärksamhet på våra seniorer idag eftersom det var deras sista meet!!

Till veckan börjar toppningen för sprintrarna! Vi medel och långdistansare håller ut ett tag till dock, men det känns bra tycker jag! Ska maila Jason imorgon och säga att jag vill ses till veckan och kolla igenom hur simningen sett ut hittills och komma fram till vad jag ska simma på conferance, som är våran stora tävling 16-19 Feb.

           GO YOTES!


Jag tycker fortfarande det är lite svårt att variera sig med maten! Men jag försöker vara uppmärksam på vad jag stoppar i mig och försöker äta mellanmål så jag inte blir vrålhungrig innan lunch/middag. Har kollt på halv åtta hos mig avsnitten från Östersund, skulle kunna ge myyycket för Johans middag!!!

Imorgon är det söndag vilket betyder Skype och plugg dag :) Ser fram emot det! Skype alltså... Nu ska jag göra lite plugg sen SOVA!!

Kärlek från Amerika.

Kommentarer
Postat av: Anonym

TjenisPenis (:

Jag har problem, kika gärna in i min blogg och läs inlägget "hjälp!" och säg gärna din åsikt!

Det går också bra att svara på mina "dagens fråga" om man känner för det ;)

Du har en jättefin blogg!

Ha en underbar dag! / Natalie

2011-01-30 @ 04:39:35
URL: http://hnv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0