Stormen efter lugnet!

Kära Sverige,

Nu börjar det blåsa i knutarna kring fröken Johansson (eller Johannason som min tränare skriver).. Hittills har jag inte riktigt haft nåt grepp om hur College fungerar, hur svåra kursena är osv. Men idag kom kallduschen!! Haha, så från och med i eftermiddag är mitt schema späckat. Sitter just nu och försöker planera hur de kommande dagarna ska se ut med Toto i bakgrunden. Eftersom vi har tävling här hemma på fredag em/kväll och åker bort på tävling på lördag har jag en mördar torsdag framför mig imorgon!

Åt lunch idag med Shadi (tennistjejen från Sverige) och hennes lagkamrater, det var mycket trevligt!

Det är så mycket som händer och så mycket som är annorlunda här så jag vet inte i vilken ände jag ska börja! Så ni som är inne och läser bloggen, skriv gärna en kommentar så jag vet vilka ni är och vad ni är nyfikna på att veta! Kanske mer om maten? Kläderna? Simningen? College?   

Ha det bäst! Kärlek från Amerika.


Kommentarer
Postat av: isa

mer uppdateringar och bilder! jag lovar att följa dig slaviskt även om jag skulle va den enda :)då kan du ju tänka på mig när du skriver iallafall ;) <3

2011-01-19 @ 23:46:38
Postat av: Linnea

Jag kommer oxå följa den slaiskt!!

Mer om maten och kläderna och allt annat såklart!

Nu börjar det blåsa i mina knutar med. Herregud de e ju bara drygt två veckor kvar!!! GALET!!

STOR KRAM till dig!

2011-01-20 @ 00:33:04
Postat av: Amanda

Jag följer dig såklart älskade vän!

2011-01-20 @ 09:50:31
Postat av: emma

haha förlåt lisa! Det är plusgrader nu och börjar bli slaskigt, inget att sakna!

2011-01-21 @ 22:32:55
URL: http://emmashouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0