Antligen!

Hej hej Sverige!

Nu antligen kommer mitt forsta inlagg!

Jag kom till staterna for ca tva veckor sen och har inte riktigt kannt att jag har tid eller ro att satta mig ner och skriva, forran idag :)

Sa, vad vill ni veta? Kanske mer om att jag efter 30 min pa amerikansk mark sag den fetaste manniskan jag nagonsin sett? Eller hur jag kampar med min nya traningsbaddrack som ar strl 28" och gor att jag visar mer an tacker roven? Eller kanske vill ni hora om hur jag flera ganger blivit erbjuden skjuts till traningen, trots att det bara ar max 150 meter?

Haha nej jag antar att ni bara vill veta hur allt gatt och vad jag gor och jag kan beratta att allt har gatt BRA! Jag hann vara "hemma" i Vermillion i knappt en vecka innan vi akte ivag pa traningslager till Hawaii! Jag har fatt en jattebra lagenhet som jag delar med en rysk tjej (som jag dock inte har traffat an) i Vermillion och bor jattenara stallet som vi tranar pa och skolan!

Hawaii da!? Hawaii ar ett fantasktiskt stalle och jag vill ta tillfallet i akt att uppmuntra alla som har mojlighet och at lite sugna pa att aka hit att GORA DET!

Varje dag mellan traningarna finns det en mojlighet att folja med pa en utflykt! Hittills har de varit olika strander eller vandring i bergen. Jag har gladeligen forsokt vara med pa allt men har blivit lite forkyld och vilar pa rummet idag for att ladda lite for minitavlingen vi ska ha ikvall. Och saklart vill jag vara piggg morgon da jag ska prova pa surfing for forsta gangen!!

Sa fort jag kommer tillbaka till Vermillion och har fatt ordning pa internet pa min dator kommer ett nytt inlagg, tills vidare kan ni passa pa att adda mig pa skype :) lisa.johansson9003 ar namnet. Har kommer en bild fran var hotellbalkong!

                     



Karlek fran Amerika.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Heja Lisa!!

Skit kul o läsa, snart drar jag till Australien o då kan vi läsa varandras bloggar. ;)

2011-01-10 @ 19:03:19
Postat av: emma

jaaaa lisa, bra! Jag kommer läsa din blogg så fort den uppdateras och ser redan fram emot nästa inlägg :)



puss och kram

2011-01-11 @ 22:50:54
URL: http://emmashouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0