keep on walking

Hej hej där hemma!

Ikväll har jag varit hos Rebecka och hennes man på middag. Rebecka har svenskt ursprung och pratar bra svenska (trots att hon flyttade från Sverige när hon var 3 år) och ganska skandinavisk av sig! De bjöd på lax och vi hade en jättetrevlig kväll!

Just nu utforskar jag en radio hemsida dom visade mig, pandora.com, medan jag kikar på skor på http://www.cheerwholesale.com/ - nya Nike skor?!

  

Jag gillar hur vi tränar simning här, just nu kör vi ett träningspass om dagen eftersom det börjar närma sig toppning. Men träningarna är fortfarande hårda. Igår körde vi "mini-melvins", jag var ganska snabb och hade kul på träningen :) För er simintresserade är mini-melvins följande: 8*250 250an är uppdelad i 50max+100F2PLUS+50max+50löst utan att stanna st. 4.30 (så det blir mycket vila mellan)..

Börjar bli lite polare med våran trainer nu också (eftersom vi ses varje dag för att packa in min axel i is), känns bra. Jag tror han tycker jag är rolig så det är bra!

Nej nu tar jag ett sömnpiller, vilket betyder att jag har ca 15 min på mig innan jag är borta så hej för nu, maaaa höres!!

Kärlek från Amerika.


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack Lisa för din peppning. <3 Jag saknar dig här hemma, men inte sååå långt kvar till sommaren! :) Du verkar ha kommit in i "lunket" nu, skönt!

Ta hand om dig och KÖR HÅRT på tävlingarna :) PUss

2011-02-07 @ 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0