Toppning :)

Nu har vi toppat ett par dagar och det kroppen känns bra! Jag börjar bli riktigt peppad för tävlingen nästa vecka, samtidigt som jag är peppad för tiden efteråt! För då kan jag böra springa igen, vilket jag saknar väldigt mycket. Sen så blir det lite mer häng utanför simbassängen också vilket blir skoj, allt från fester och shopping till spinning! Vi åker redan på måndag förmiddag eftersom vi ska till Indianapolis, Indiana. Så vi kommer ha gott om tid att resa och aklimatisera oss innan tävlingarna smygstartar med lagkapperna 4*200 fr på ons kväll och sen startar på riktigt på torsdag! På torsdag blir det 500 fr, fre 200 fr och lör 100 fr. Så håller jag tummarna att jag får simma nån mer lagkapp :)

Så det blir en lugn helg med lite häng med simtjejerna, Skype, plugg och sömn!

Nåt som är lite roligt är att stora, bra, artister och band som Robyn och Soundtrack of out Lives, är det ingen här som har hört talas om här... Men här om dagen hörde jag E-Type strömma ur högtalarna på träningen och Basshunter är också en svensk artist som har stenkoll på! Haha.

Musik på träningen är för övrigt också nått nytt, men jag gillar det! Är verkligen peppad att träna just nu och längtar efter varje simpass :) Käkar just nu piller för att axeln inte ska göra lika ont. Efter Conferance (stora tävlingen) ska vi ta tag i rehaben, "hard core rehab" som Mitch kallar det! Så jag hoppas verkligen vi får till det med axeln för nu har jag verkligen motivationen till att simma och tycker det är riktigt kul igen!

Massor av kärlek från Amerika..

Kommentarer
Postat av: Daniélle

härligt attt det är KUL igen! :) så himla G L A D för din skull Lisa vännen min!!!!!! :) Massor av kärlek! <3 // Daniélle :)

2011-02-13 @ 11:31:38
Postat av: emma

Häärligt lisa, så ska det låta! :) Pussochkram

2011-02-13 @ 18:58:06
URL: http://emmashouse.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej Lisa! Detta later ju super harligt!! Vi har kommit till Adelaide nu o jag letar jobb o imorrn ska vi nog skriva pa kontrakt for en lagenhet. Kanns som om vi e pa gang!

Kampa pa. Puss o kram!

2011-02-14 @ 06:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0