Tillbaka i Verm

Hej svejs,

Nu är jag tillbaka i Vermillion! Conferance gick bra, inte över förväntan, som man ändå hoppas på varje gång man toppar, men det gick bra. Jason var nöjd och vad kan man mer begära? :) Det roligaste var att jag fick vara med i lag 1 på både 4*100 och 4*200, vi tog silver i båda lagkapperna och slog skolrekordet på 4*200 med 8(!) sekunder! :) Att vinna B-finalen på 200 fr men nästan en kroppslängs framför övriga fältet eller höra hur mina tränare och lagkamrater jublade när jag vann 100 fr B-finalen med bara hundradelar före tvåan och trean, var också riktigt roligt! Och se mina tränares ansikten när jag simmade 50 fr i andra laget lika snabbt som tjejerna i första laget (4*50 fr) var kul! Haha, dom hade inte förväntat sig 24.3 från "Johannason" :)

         

Den här veckan är jag ledig från simning och rehab (vi ska se om axeln blir ltiie bättre om den får vila), det blir lite löpning bara för att hålla igång lite. Sen har jag två veckor framför mig med simning på egen hand innan dom andra börjar simma igen. Lite tråkigt men det känns bra!!

Det är otroligt att det blir två veckor i USA i helgen, känns som jag har varit här längre, eller kortare. Haha jag vet inte, det känns overkligt. Jag går på College!? Haha, det börjar kännas verkligt nu eftersom jag pluggar för min första Midterm exam och har varit på min första college fest med röda muggar och skorna på inomhus!

Kärlek från Amerika!!

Kommentarer
Postat av: stiina

2 veckor är det väl inte:P hihi

2011-02-26 @ 22:29:53
Postat av: Lisa

Nej minsann, två månader ska det vara! Haha

2011-02-28 @ 04:18:15
Postat av: Daniélle

låter underbart! Vad hade du för skor då? ;)

2011-03-03 @ 19:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0