I ♥ Skype

Jag är tillbaka :)
Det är bra här faktiskt!! Vi åker på conferance, vår stora tävling, om precis en vecka nu! Vi har börjat toppning men jag känner mig seg! Innan har jag varit snabb i slutet av träningarna när man har kommit igång men nu gäller det att vara snabb tidigare på träningen, men jag jobbar på det :) Är lite orolig över hur det blir med träningen efter conferance dock :/ Jag vet att jag kommer köra simning för det har vi kommit överens om men det kommer också bli en hel del landtränign och lite lagsport!? Jag är förvirrad, jag får ringa Ida ikväll...

Jag är väldigt nöjd med hur allt har blivit här, jag gillar hur jag bor, tjejerna i laget, osv... Men eftersom vårat lag är ganska nytt i div. 1 vinner vi inte så mycket meets vilket gör att stämningen inte alltid är superseriös. Speciellt inte i herrlaget, tror det finns ett gäng killar som är lite oroliga över drogtesterna som kommer upp nu innan conferance...

Igår var det ju super bowl också!! Jag var på "Super Bowl Party" hos Hannah med lite andra tjejer, det var supermysigt och vi kikade på fotboll och Glee och åt en massa goda onyttiga saker! :) Super bowl kommer ju tvåa på listan av dagarna då amerikanarna äter mest kalorier! Haha...

Så, jag kämpar på! Jag samlar på mig massor av kärlek så när jag kommer hem till Sverige kommer jag explodera ut all kärlek över vänner och familj :) bara så ni vet! LÄNGE LEVE SKYPE though!

Vilken dag som helst kommer paket från mamma :) Det ser jag fram emot!!

Puss och kram, och all kärlek som det går att skicka via internet, från Amerika.

Kommentarer
Postat av: emma

sv: tack lisen :) vad kul att du säger så, då blir jag peppad till att fota mer och hålla på, gött! Jag vill att su svarar på mitt meddelande på fb, jag väntaar! pusss

2011-02-08 @ 21:19:22
URL: http://emmashouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0