Simma till Amerikat

Äntligen slipper jag simma ensam :) Nu har vi börjat med valfria simträningar och vi är alltid minst fem stycken! Jag känner verkligen vad det är jag gillar så mycket med simning. Tyvärr känner jag en massa smärta efter träningarna också :(.. Så det är minst sagt förvirrande, psykisk tillfredställelse vs. fysisk smärta liksom?

Men jag är lyckligt lottad att jag har dom två bästa vägledarna som gått i ett par skor, mor & far. Min smarta pappa som alltid ser till att jag ser alla sidor av olika alternativ och tänker igenom allt på ett förnuftigt sätt, och min kloka mamma som alltid ser till att hålla mig på jorden, oavsett hur mycket lycka som vill lyfta mig eller smärta som vill dra ner mig.. Jag tror inte det spelar nån roll hur gammal eller ung man är, Pappa kommer alltid vara ens Idol, och Mamma syrka och kärlek förkroppsligad.

Massa kärlek, speciellt till er, från er STORA tjej i Amerika.  

Kommentarer
Postat av: Moa

Fiint inlagg Lisa! :) Maste nog halla med dig om det dar sista du skrev!

2011-04-15 @ 06:44:35
Postat av: Moa

Fiint inlagg Lisa! Maste nog halla med dig om det dar sista du skrev :)

2011-04-15 @ 06:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0